Veelgestelde vragen

Bezorging

Heb je voor 15:00 uur besteld? Dan kan jouw Fruitmoment op z'n vroegst de eerstvolgende dag bezorgd worden. Tijdens het afrekenen kan je aangeven op welke dag jouw Fruitmoment bezorgd moet worden.

Fruitmoment bezorgd op dinsdag t/m vrijdag. Mocht de bezorging mislukken, dan wordt het de volgende dag nog eens geprobeerd.

Pakketten van Fruitmoment worden  standaard verstuurd door PostNL. Tijdens het afrekenen kan je aangeven op welke dag jouw Fruitmoment bezorgd moet worden. Ook is het mogelijk om tegen een meerprijs van €1,25 excl. btw een avondlevering in te plannen. Jouw Fruitmoment wordt dan tussen 18:00 en 21:30 uur bezorgd.

Omdat jouw Fruitmoment in een grote, zware doos wordt verzonden zijn wij genoodzaakt om verzendkosten in rekening te brengen.

Jouw Fruitmoment wordt bezorgd door PostNL. Door middel van een Track & Trace link word je op hoogte gehouden van de status van jouw bestelling.

Ja, dat kan! Tijdens het afrekenen kun je aangeven op welke dag je jouw bestelling bezorgd wilt hebben. Wij bezorgen dinsdag t/m vrijdag. Dit doen wij zodat jouw Fruitmoment niet een heel weekend in het depot van PostNL zit te wachten om bezorgd te worden. Hierdoor heb je altijd vers fruit in jouw Fruitmoment!

Bestellen

Staat je bestelling in jouw account? Dan is de bestelling gelukt! Heb je nog steeds twijfels? Neem dan contact op via onze contact pagina.

Helaas kan dit niet. Wel is het mogelijk om je bestelling te annuleren wanneer jouw Fruitmoment nog niet verzonden is. Daarna is het mogelijk om een nieuwe bestelling te plaatsen.

Een Fruitmoment bestellen kan in 3 eenvoudige stappen:

  1. Kies jouw Fruitmoment en leg deze in je winkelwagen. Ga hierna door naar bestellen.
  2. Controleer en regel je bestelling. Denk hierbij aan het adres en de bezorgdatum.
  3. Rond af door te betalen. Dit kan met iDEAL, creditcard of, wanneer mogelijk, achteraf.

Betalen

Op dit moment kan er betaald worden met iDEAL en creditcard. Voor zakelijke klanten is het ook mogelijk om op factuur te betalen.

Deze optie is alleen beschikbaar voor zakelijke klanten.

Je factuur kan je inzien op de mijn account pagina. Ga hier naar je bestellingen om de factuur in te kunnen zien.

Het bedrag van je openstaande factuur kun je eenvoudig zelf overmaken. Dit doe je naar: NL53 RABO 0333 1940 04 (BIC: RABONL2U), met als omschrijving / vrije mededeling het factuurnummer.

Retouren & Garantie

Erg vervelend dat het fruit niet naar wens is. Wij streven ernaar om goede kwaliteit vers fruit te leveren. Wij zouden graag een paar foto's van je ontvangen zodat onze klantenservice deze kan beoordelen en hier een passende oplossing voor kan bieden. Dit kan via de contact pagina.

Herroepingsrecht op de producten van Fruitmoment is i.v.m. de beperkte houdbaarheid niet van toepassing.

Herroepingsrecht op de producten van Fruitmoment is i.v.m. de beperkte houdbaarheid niet van toepassing. Mocht het zo zijn dat het product bij aankomst niet in orde is, neem dan contact op met de klantenservice. Zorg dat er een paar foto's van het product bij zit zodat onze klantenservice deze kan beoordelen en hier een passende oplossing voor kan bieden. Dit kan via de contact pagina.

Assortiment

Fruit is een seizoensgebonden product waardoor de inhoud van een Fruitmoment regelmatig wijzigt.

Fruit dat wij heel het jaar door beschikbaar hebben zijn:

  • Appels (diverse soorten)
  • Peren (diverse soorten)
  • Sinaasappels (diverse soorten)
  • Mandarijnen (diverse soorten)

Dit vullen wij aan met fruit dat in het huidige seizoen voor handen is.

Erg vervelend dat het fruit niet naar wens is. Wij streven ernaar om goede kwaliteit vers fruit te leveren. Wij zouden graag een paar foto's van je ontvangen zodat onze klantenservice deze kan beoordelen en hier een passende oplossing voor kan bieden. Dit kan via de contact pagina.

Helaas is het niet mogelijk om op de dag zelf een Fruitmoment te laten bezorgen. Wanneer je voor 15:00 uur besteld kan jouw Fruitmoment nog de volgende dag bezorgd worden.

Dat kan zeker! Zorg dat je duidelijk vermeldt voor wie jouw Fruitmoment is, wat de naam van het ziekenhuis, de afdeling en het kamernummer is. Wanneer dit niet klopt kan het gebeuren dat jouw Fruitmoment niet bij de juiste persoon wordt afgegeven.

Vragen?

Contact

t: 0182 - 600 110
(ma t/m vrij van 08:00 tot 17:00)

e: info@fruitmoment.nl

Social media:

Facebook
Twitter

TOP