Heb je voor 15:00 uur besteld? Dan kan jouw Fruitmoment op z'n vroegst de eerstvolgende dag bezorgd worden. Tijdens het afrekenen kan je aangeven op welke dag jouw Fruitmoment bezorgd moet worden.
Fruitmoment bezorgd op dinsdag t/m vrijdag. Mocht de bezorging mislukken, dan wordt het de volgende dag nog eens geprobeerd.
Pakketten van Fruitmoment worden standaard verstuurd door PostNL. Tijdens het afrekenen kun je aangeven op welke dag jouw Fruitmoment bezorgd moet worden.
Omdat jouw Fruitmoment in een grote, zware doos wordt verzonden zijn wij genoodzaakt om verzendkosten in rekening te brengen. Deze bedragen €4,95 incl. btw.
Bij de bestelling van jouw Fruitmoment sturen wij je een track & trace link per e-mail zodat je via de website van PostNL kunt zien hoe laat jouw Fruitmoment ongeveer bezorgd wordt.
Ja, dat kan! Tijdens het afrekenen kun je aangeven op welke dag je jouw bestelling bezorgd wilt hebben. Wij bezorgen dinsdag t/m vrijdag. Dit doen wij zodat jouw Fruitmoment niet een heel weekend in het depot van PostNL zit te wachten om bezorgd te worden. Hierdoor heb je altijd vers fruit in jouw Fruitmoment!
Staat je bestelling in jouw account? Dan is de bestelling gelukt! Heb je nog steeds twijfels? Neem dan contact op via onze contact pagina.
Helaas kan dit niet. Wel is het mogelijk om je bestelling te annuleren wanneer jouw Fruitmoment nog niet verzonden is. Daarna is het mogelijk om een nieuwe bestelling te plaatsen.
Een Fruitmoment bestellen kan in 3 eenvoudige stappen:
Op dit moment kan er betaald worden met iDEAL en creditcard. Voor zakelijke klanten is het ook mogelijk om op factuur te betalen.
Deze optie is alleen beschikbaar voor zakelijke klanten.
Je factuur kun je inzien op de mijn account pagina. Ga hier naar je bestellingen om de factuur in te kunnen zien.
Het bedrag van je openstaande factuur kun je eenvoudig zelf overmaken. Dit doe je naar: NL53 RABO 0333 1940 04 (BIC: RABONL2U), met als omschrijving / vrije mededeling het factuurnummer.
Erg vervelend dat het fruit niet naar wens is. Wij streven ernaar om goede kwaliteit vers fruit te leveren. Wij zouden graag een paar foto's van je ontvangen zodat onze klantenservice deze kan beoordelen en hier een passende oplossing voor kan bieden. Je kunt contact met ons opnemen via de contactpagina.
Herroepingsrecht op de producten van Fruitmoment is i.v.m. de beperkte houdbaarheid niet van toepassing.
Herroepingsrecht op de producten van Fruitmoment is i.v.m. de beperkte houdbaarheid niet van toepassing. Mocht het zo zijn dat het product bij aankomst niet in orde is, dan horen we dit uiteraard graag en willen we je vragen om contact met ons op te nemen. We ontvangen in dat geval graag een paar foto’s van het product, zodat de klantenservice deze kan beoordelen en hier een passende oplossing voor kan bieden. Je kunt contact met ons opnemen via de contactpagina.
Krijg je bericht dat jouw Fruitmoment retour is gegaan? Dit kan meerdere oorzaken hebben. Wij gaan achterhalen wat de oorzaak hier van is. Mocht het zo zijn dat Fruitmoment verantwoordelijk is voor deze fout, dan sturen wij kosteloos een nieuw Fruitmoment op.
Wanneer jouw Fruitmoment retour gaat omdat een adres niet klopt of omdat het pakket niet bij de ontvanger of bij de buren van de ontvanger geleverd kan worden? Dan kunnen wij hier niks aan doen. Wij werken met verse producten die helaas niet hergebruikt kunnen worden. Daarom ontvangen wij graag bij de bestelling de juiste adresgegevens, want we vinden het zonde als het fruit niet bij de ontvanger aankomt!
Fruit is een seizoensgebonden product waardoor de inhoud van een Fruitmoment regelmatig wijzigt.
Fruit dat wij heel het jaar door beschikbaar hebben zijn:
Dit vullen wij aan met fruit dat in het huidige seizoen goed beschikbaar en van goede kwaliteit is.
Erg vervelend dat het fruit niet naar wens is. Wij streven ernaar om goede kwaliteit vers fruit te leveren. Wij zouden graag een paar foto's van je ontvangen zodat onze klantenservice deze kan beoordelen en hier een passende oplossing voor kan bieden. Je kunt contact met ons opnemen via de contactpagina.
Helaas is het niet mogelijk om op de dag zelf een Fruitmoment te laten bezorgen. Wanneer je voor 15:00 uur besteld kan jouw Fruitmoment nog de volgende dag bezorgd worden.
Dat kan zeker! Zorg dat je duidelijk vermeldt voor wie jouw Fruitmoment is, wat de naam van het ziekenhuis, de afdeling en het kamernummer is. Wanneer dit niet klopt kan het gebeuren dat jouw Fruitmoment niet bij de juiste persoon wordt afgegeven en dat zou natuurlijk zonde zijn!